lördag 22 november 2014

Vad gör en man till en bra älskare?

Är det för att han har självförtroende? Är det hans doft? Att han är mjuk och öm eller för att han är dominerande? Vad begär egentligen en kvinna av den man hon går i säng med? Vad tänder hon på?

"Han ska lukta gott -inte bara av aftershave utan ha en attraktiv biologisk doft. Kemin ska stämma och det ska finnas en ömsesidig dragningskraft. Han får inte vara för stressad, han ska också ha tid med mig. Och storleken är inte heller oväsentlig."
- Ragna, 34, student


"Att han känner vad jag gärna vill utan att jag behöver säga det med en massa ord. Och så ska han vara både kärleksfull och uppmärksam men gärna också dominerande."
- Pernilla, 29, bibliotekarie


"Efter 40 års äktenskap är lugn och trygghet viktiga faktorer för mig. Min man är en bra älskare, han är mjuk och varsam och ger uttryck för att jag fortfarande är den enda för honom. Samtidigt är det viktigt att han är omtänksam och tänker på vad som är skönt för mig."
- Greta, 60, sjuksköterska


"Att han har lust och visar att det är mig han vill ha. Det tänder jag på. En man ska ha lust och glimten i ögat och han får inte rätta sig för mycket efter vilja. Det värsta finns är män tror att allt rör sig att vara mjuk och och göra kvinnan trygg."
- Birgitta, 49, lärare


"Han ska vara hängiven och samtidigt vara lyhörd för vad jag vill, Och så ska han vara säker på sig själv. Jeg har aldrig gillat det där mansidealet som skapades på 1970-talet men som tur är de stackars karlarna inte fått varaktiga men av den upplevelsen."
- Isa, 36, sekreterare

Här får du hjälp mot impotens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar